duminică, 22 aprilie 2012

Monica Gabor a trecut la cratiţă


     Monica Gabor şi Mr Pink locuiesc împreună într-un apartament din Los Angeles şi, ca o femeie iubitoare, îi pregăteşte acestuia zilnic cina. Ea a povestit cât de încântat e chinezul atunci când îi face clătite cu dulceaţă, desertul lui preferat.
     Monica a petrecut Paştele departe de familia ei, dar aproape de Mr Pink, care, din dragoste pentru ea, a respectat tradiţiile din România. “Sărbătorile de Paşte le-am petrecut foarte frumos, am fost la biserică şi am stat la masă cu prietenii mei. Mr Pink respectă tradiţiile şi toate religiile, îi place să afle despre cultura românească”, ne-a spus Monica.
     Fosta doamnă Columbeanu susţine că se relaxează în bucătărie, ea preparând atât mâncăruri din bucătăria asiatică, cât şi bucate româneşti: “Am învăţat să gătesc multe feluri de mâncare din bucătăria asiatică, este pe gustul amândurora. Lui îi plac în special deserturile româneşti, iar clătitele făcute de mine sunt preferatele lui”.
      Monica nu stă degeaba în America, pregătindu-se să devină femeie de afaceri: “În timpul săptămânii, merg la şcoală, de dimineaţă până la ora 16.00. Mr Pink mă susţine în carieră, dar consideră că a deveni o femeie de afaceri este mai potrivit pentru mine în acest moment. În rest, merg la sală, zilnic, alerg cinci kilometri pe bandă, fac exerciţii pentru tonifiere, iar serile le petrec cu iubitul meu, ne întâlnim cu prietenii, ne uităm la televizor, gătim sau mergem la cinema. Am văzut toate premierele filmelor din Los Angeles.

 Sursa:  libertatea.ro

Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin