miercuri, 19 noiembrie 2014

Andreea Balan - RECE



     Intr-un videoclip filmat in premiera ONE SHOT in cariera ei - un
singur cadru, o singura dubla filmata fara intreruperi, Andreea Balan
isi toarna sufletul in noua melodie si noul videoclip care este inspirat
100% din experienta personala.
    "Dupa luni de minciuni aruncate in presa si in viata mea, am simtit
ca e timpul sa-mi deschid sufletul asa cum nu am facut-o niciodata pana
acum. Vreau sa spun partea mea de adevar si vreau sa arat ce am simtit,
prin ce am trecut si sunt sigura ca vor fi multi care vor empatiza cu
aceste sentimente. E important pentru mine ca oamenii sa auda "RECE" si
sa inteleaga cine sunt cu adevarat, dincolo de Facebook sau imaginea din
presa." - a declarat Andreea Balan.
     Noul videoclip a fost regizat de Bogdan Daragiu si prezinta drumul
Andreei de la suferinta la locul care ii este cel mai familiar: scena.
Orice ar face, tot acolo ajunge pentru ca acolo se simte cel mai
fericit. Insa drumul pana acolo nu este cel mai placut.
     Scenariul si monologul de la inceputul clipului au fost scrise,
gandite si simtite de Andreea. Cantareata isi intareste portofoliul de
showuri spectaculoase si pline de energie, de schimbari de costume, de
dansuri si momente speciale cu ceva emotionant, dramatic dar cu un final
pozitiv.



Versuri Andreea Balan - RECE:

Strofa 1:
Cat de mult ar conta, daca ai sti ca nu mai sunt a ta?
un motiv de-as avea, te-as iubi daca as mai putea
Eu credeam adevar o minciuna pe care-o traiam
Stii, nu mi-a fost usor, te-am iubit cand abia mai puteam

REFREN
Para ra ra ra ra ra ra
Tot ce e mai frumos repede trece
Para ra ra ra ra ra
Tu ma minti zi de zi si ma lasi rece

Strofa 2:
Amintire si ploi, asteptari impartite la doi
Doar cuvinte ce dor mai vorbesc ce-a ramas intre noi
Eu credeam adevar o minciuna pe care-o traiam
Stii, nu mai fost usor, te-am iubit cand abia mai puteam

REFREN
Para ra ra ra ra ra ra
Tot ce e mai frumos repede trece
Para ra ra ra ra ra
Tu ma minti zi de zi si ma lasi rece

Felix:
Ai alergat din loc in loc de parca ai fi nebun
Si ai da orice doar sa-i mai simti mirosul de parfum
Trec noptile, trec zilele, dar nu rasare soarele
Cand a plecat a luat cu ea luna si stelele
Dar ce mai conteaza? Acum totul s-a terminat
El inca viseaza ca nimic nu s-ar fi schimbat
Trec noptile, dar ea nu e


Bridge:
Tu ma lasi rece, tu ma lasi rece, tu ma lasi rece
SI o faci atat de usor


REFREN
Para ra ra ra ra ra ra
Tot ce e mai frumos repede trece
Para ra ra ra ra ra
Tu ma minti zi de zi si ma lasi rece


sursa:  urban.ro    youtube


Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin