miercuri, 19 noiembrie 2014

Andreea Balan feat. Criss Blaziny - DECOR



     Dupa "O Straina" si coverul "Skinny Love", Andreea Balan vine cu
"Decor", primul featuring cu un rapper ce nu e cunoscut in mainstream
insa pe care l-ati auzit pe Urban.ro de mai multe ori: Criss Blaziny.


Mi-am dorit foarte mult sa lansez o balada fumoasa care sa ma
reprezinte intru totul, in care ma regasesc si totodata se vor regasi
toti aceia care au iubit si au suferit din dragoste. Colaborarea cu un
artist din underground a fost o alta dorinta de-a mea, iar Criss Blaziny
ma completeaza perfect in a transmite mesajul melodiei publicului.
Conceptul piesei DECOR este diferit fata de single-urile mele
anterioare, pentru ca mi-am dorit sa suprind publicul prin simplitatea
videoclipului si prin sensibilitatea piesei.
- a declarat Andreea despre "Decor".

     Andreea a declarat ca piesa este, cu adevarat, inspirata din viata
personala pe care a avut-o cu Keo. Scandalul izbucnit in presa zilele
acestea indica faptul ca solistul a inselat-o in ultimul an cu o noua
cantareata, Misty iar relatia dintre ei este descrisa in versurile de
mai jos.


Iar e seara si nu esti acasa,
M-am saturat sa te astept.
Sa vii cu aceeasi scuza proasta
Si sa te astepti ca eu sa iert.
Si tu stii ca nu e prima oara,
Dar sigur va fi ultima
Eu sunt singura de asta-seara
Chiar daca doare.

Sa nu crezi ca nu pot sa traiesc fara tine
N-o sa plang si n-o sa imi para rau.

Am mesajele din telefon,
Pozele cu noi din dormitor,
Hainele-aruncate pe covor
Au ramas doar de decor.
Pozele in care ai zambit,
Clipele in care m-ai mintit,
Nu faceai decat sa joci un rol,
Toate-au fost doar de decor.
De decor, de decor

Nu mai vine de la sine, stii ca n-o sa mearga,
Nodul care l-ai facut, acuma se dezleaga.
Decorul se destrama,
Vreau sa uit si cum o cheama,
Dintr-o mie de mesaje, noua sute-s de pomana.
Am sters din telefon, tot ce-aveam acum e gol
Pa-pa-pa nu te lasa la marea, acuma ia alt rol
Ne certam si impacam, c-asa ne place noua
Afara-i soare, dar in casa parca ploua..
Si ma seaca tare, toata lumea si apare
Toata lumea-si da cu presupusul, altceva n-are.
Si cand suntem separati noi suntem impreuna,
Eu cand mint spun adevarul si asta-i o minciuna!


sursa:  urban.ro  youtube


Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin