marți, 23 septembrie 2014

Costi Ionita, Faydee, Shaggy & Mohombi - Habibi

Costi Ionita ii aduce in aceeasi piesa pe artistii cu cele mai multe hituri din reggae,reggaeton si dance - Shaggy, Faydee si Mohombi. Habibi e un track foarte ritmat care include cate putin din influentele fiecarui artist si beneficiaza de un clip de vara, filmat in Spania!


“I-am trimis lui Shaggy varianta demo a piesei si i-a placut instantaneu: dupa 3 zile mi-a trimis partea lui inregistrata. Dupa aceea, i-am trimis-o si lui Mohombi. Reactia a fost atat de buna, incat mi-a trimis si el partea lui intr-un timp neasteptat de scurt. Initial intentionam sa filmez videoclipul cu fiecare artist in tara si continentul lui (Shaggy – America, Mohombi – Africa, Faydee – Australia si subsemnatul – Europa). Dumnezeu a aranjat lucrurile in asa fel incat printr-o minune sa putem toti sa fim in Spania in cele doua zile in care am filmat, toata lumea avand atunci liber si manifestandu-si dorinta de a filma in gasca”, a declarat Costi Ionita.

https://www.youtube.com/watch?v=2E4UpyTvBfs

"O alta minune de care am avut parte a fost in ziua cand am filmat secventele principale, pe iaht, cand pe toate aplicatiile mobile, pe internet, la radio, se anuntase vreme rea cu furtuna. Insa imediat ce am iesit in larg cu iahtul, s-a inseninat. Pe uscat ploua, la in largul marii era soare. O vreme perfecta pentru filmare. Regizorul Florin Botea a avut, pe de alta parte si unele surprize mai neplacute, in sensul in care una din camerele de filmat s-a ars si, pentru ca noi, romanii, stim sa ne adaptam, a improvizat si a facut posibila continuarea filmarilor. Il felicit pentru profesionalismul lui si pentru munca depusa," a mai declarat Costi.

sursa:  urban.ro



Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin