luni, 16 aprilie 2012

Monica Gabor s-a căsătorit cu Mr. Pink???

     Omul care se ocupă de imaginea lui Mr. Pink, iubitul Monicăi Gabor, a dezvăluit pentru "Cancan TV" că afaceristul american s-a căsătorit cu fosta doamnă Columbeanu.
     Angajatul a avut numai cuvinte de laudă pentru Monica Gabor şi a vorbit despre viaţa de cuplu a lui Mr. Pink şi a Monicăi. "Eu cred că domnul Pink şi Monica au fost făcuţi unul pentru altul. Eu mă consider extrem de norocos că stau în preajma lui şi am fost binecuvântat să pot să lucrez cu el. El este un personaj care iubeşte România, iar Monica este o femeie frumoasă şi extrem de inteligentă care reprezintă perfect această ţară", a spus J.B. Smith. 
     El a mai spus că nu a reuşit să ajungă la nunta celor doi pentru că a avut de lucru. "Nu am fost la eveniment pentru că trebuia să muncesc. M-a invitat, nu e vorba de asta, dar chiar nu am putut ajunge. O iubeşte mai mult ca pe orice pe lumea asta", a spus colaboratorul lui Mr. Pink.
În plus, cei de la "Cancan" au mai vorbit şi cu avocatul lui Mr. Pink. "O tratează pe Monica ca pe o prinţesă.      
     Nu am văzut pe nimeni care să se poarte cu prietena sau soţia lui aşa cum o face Mr. Pink cu Monica. El ar face orice pentru ea", a spus Rudy Dekermenjian.

Sursa: www.evz.ro

Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin