luni, 16 aprilie 2012

A câştigat 745.000 de euro în 14 ani fără să muncească

     Wolgang R., un neamţ de 65 de ani, a intrigat opinia publică din ţara sa după ce a recunoscut că a câştigat 745.000 de euro în ultimii 14 ani, fără a face ceva la serviciu.
     Bărbatul, care a trimis un e-mail colegilor săi în ziua în care a aflat că locul său de muncă urmează să fie desfiinţat, e inginer şi în ultimii 14 ani trebuia să supravegheze activitatea altor angajaţi, dar spune că nu a mai făcut nimic la serviciu din cauza proastei organizări a posturilor, în urma căreia a rămas fără îndatoriri.
     “Din 1998, am fost prezent la birou, dar nu eram cu adevărat aici. Nu am făcut nimic zilnic, aşa că m-am pregătit pentru pensie. Am câştigat 745.000 de euro în 14 ani fără să muncesc deloc. Le mulţumesc celor care m-au plătit degeaba, deşi eu le-am spus în 1998 că angajarea unui alt om pe postul pe care lucram eu nu este deloc necesară”, a scris el în mesajul trimis colegilor.

Sursa: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/wolfgang-bani-degeaba-14-ani-389209.html

Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin