joi, 18 februarie 2016

Bula si vizita in Rusia

Bulă cunoaște pe internet o rusoaică și după foarte multe discuții aceasta îl invită să o viziteze. Odată ajuns în Rusia, Bulă merge direct acasă la fată și rămâne uimit:
– Vai, dar ce casă mare și ce curte frumoasă! Cu ce te ocupi tu?
Rusoaică îi spune:
– Vezi podul acela?
– Da!
– Ei bine, eu l-am făcut! Sunt un arhitect renumit în țara mea!
Vizita decurge perfect, iar peste câteva luni Bulă o invită pe rusoaică să îl viziteze în România. Când ajunge rusoaica în fața casei lui Bulă rămâne șocată:
– Vai de mine! Casa asta este de două ori mi mare ca a mea și curtea este imensă! Tu cu ce te ocupi?
Bulă foarte mândru:
– Vezi podul acela de peste râu?
Rusoaica se uită nedumerită:
– Văd râul dar nu văd podul!
– Exact, acolo trebuia să fie un pod de fier!

Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin