vineri, 10 iulie 2015

Basme

Un inginer traversa un drum când broască din basme îi atrage atenţia şi îi spune:
- Dacă mă săruţi voi deveni o prinţesă frumoasă. Inginerul ia broasca de pe drum şi o bagă în buzunar. Broasca a repetat mai tare:
- Auzi, dacă mă săruţi, voi rămâne cu tine toată săptămâna. Inginerul a scos-o din buzunar, i-a zâmbit şi a vârât-o înapoi. Atunci broasca a strigat:
- Fii atent domnule, dacă mă săruţi, voi deveni o prinţesă frumoasă, voi rămâne toată săptămâna cu tine şi voi face ORICE vrei. Inginerul o scoate din buzunar, îi zâmbeşte şi o pune înapoi. Broasca disperată devine isterică:
- Măi, ce-i cu tine. N-auzi că-s o prinţesă frumoasă şi că voi face dragoste cu tine o săptămână?! Care-i baiul? De ce nu mă săruţi odată naibii?!
Inginerul îi răspunde:
- Auzi, bă, eu sunt inginer. N-am timp de muieri, dar să dai de o broască vorbitoare… asta chiar e interesant! Ţine cont de această observaţie:

A) Dacă dimineaţa când te trezeşti, constaţi că nu eşti inginer, eşti norocos.
B) Dacă te trezeşti, nu eşti inginer şi o blondă spectaculară doarme lângă tine în pat, eşti îngrozitor de norocos.
C) Dacă te trezeşti, eşti inginer şi o blondă superbă doarme în pat lângă tine… nu te stresa, încă visezi

Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin