vineri, 3 octombrie 2014

Adrian Sina - Tu m-ai dat gata (Official Music Video)

"Piesa ii este dedicata in totalitate celei mai frumoase femei pe care o cunosc, cea care mi-a furat inima si m-a dat gata. Am avut emotii uriase la filmari, poate cele mai mari emotii pe care le-am avut vreodata intr-un videoclip. A fost un moment special si sincer, sper sa ajunga la inimile voastre." - a spus Adrian despre "Tu m-ai dat gata".
Videoclipul "Tu m-ai dat gata" este gandit pe un scenariu scris de Adrian in regia lui Iulian Moga.

sursa: urban.ro



Versuri Adrian Sina - Tu m-ai dat gata

Prin parul tau trece soarele verii
Tu te ascunzi si apari si ma sperii
Eu te alerg si te-ajung
Dar nu stiu sa te tin si te-alung
In ochii mei tu esti mereu prizoniera
Sunt altii ce vor sa te fure si spera
ca o sa scapi si-o sa vrei
sa incepi o poveste cu ei

Tu m-ai dat gata...tu m-ai dat gata
Cum n-a facut nimeni alta
Sunt condamnat
Pe veci al tau barbat

Tu m-ai dat gata...tuu m-ai dat gata
astept acum sa se intoarca roata
Sa ma iubesti, apoi
sa-nebunesti

Cum sa-ti ofer eu vreodata uitare?
cand, tu dai li-nistea-n mine mai tare
aduni iubirea si-apoi
numai tu stii sa o-mparti la doi
Cum as putea sa opresc acum timpul?
As da tot ce am si ce n-am doar in schimbul
Unui minut tu si eu
Dar care sa tina mereu

Tu m-ai dat gata...tu m-ai dat gata
Cum n-a facut nimeni alta
Sunt condamnat
Pe veci al tau barbat
Tu m-ai dat gata...tuu m-ai dat gata
astept acum sa se intoarca roata
Sa ma iubesti, apoi
sa-nebunesti

Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin