marți, 21 decembrie 2010

Videoclip Andreea Balan – Crazy About You

Andreea Balan a filmat  videoclipul pentru cel mai recent single al sau, Crazy About You.

Cantareata-dansatoare si echipa sa numeroasa au petrecut mai bine de 20 de ore in Palatul Ghica, acolo unde s-au desfasurat filmarile. De regia clipului s-a ocupat cel care a facut si videoclipul Trippin, Alex Ceausu.

Clipul marcheaza o schimbare de imagine importanta pentru artista. Stylingul a fost unul deosebit asigurat de Andreea Inankur si Adelina Toma. Impreuna cu Andreea, acestea au optat atat pentru hainele unor cunoscuti designeri romani (Pusa Ciucle, Iris Serban, Rhea Costa, Eugenia Enciu si Mihaela Glavan) cat si branduri straine (Benvenutti).

Clipul Crazy About You va fi lansat anul viitor in luna ianuarie.

"Incerc mereu sa aduc ceva nou in videoclipurile mele. Am gandit scenariul cu scopul de a lua alta directie fata de ceea ce este acum pe piata. Am filmat un clip cu o poveste, in fiecare cadru sunt un alt personaj. Videoclipul reprezinta schimbarile prin care am trecut de-a lungul timpului si cautarea stilului pe care l-am gasit de ceva timp. Abia astept sa vedeti rezultatul final"
Andreea Balan

Niciun comentariu:

Felicitari Craciun

Chaplin's Time Traveler - Calator in timp in filmele lui Chaplin