Cele 13 minute de pauza din cadrul celui mai important meci de fotbal
din sportul american sunt o onoare pentru orice artist invitat. Beyonce
s-a ridicat la nivelul impus de atatia altii inaintea ei si a facut un
super show live. Gurile rele spun ca a fost plictisitor si nu a venit cu
nimic nou, apreciind ca Madonna s-a descurcat mai bine anul trecut.
Poate si pentru ca Beyonce s-a tinut de ceea ce stie: cantat perfect,
dansat, fara prea multe artificii inutile, asezonat cu cel mai prost
pazit secret din industria muzicala - reuniunea Destiny's Child. Beyonce
a cheltuit tot bugetul dat de Superbowl si ceva pe langa pentru a-si
aduce o scena uriasa, fani in fata ei, lumini, proiectii video,
artificii si alte efecte pirotehnice. A trecut prin cele mai cunoscute
hituri ale ei, a dansat si a bifat inca o campanie PR de succes.
Fiecare moment al spectacolului a fost pregatit in detaliu: intrarea
maiestuoasa a lui Beyonce pe scena, cu silueta de lumini in spate, pana
si intro-ul cu piesa Countdown si reclama Pepsi a fost gandita pentru a ridica tensiunea la cote expozive. Beyonce nu a fost spontana - miscarile de dans deja le cunoastem, dar nu puteau lipsi, partea cu ecranele din spate la Baby Boy am mai vazut-o la Billboard Awards cand a cantat Run the World (Girls), iar din reuniunea Destiny's Child a oferit doua hituri majore. A fost un show al femeilor intr-un eveniment pentru barbati: Alicia Keys a cantat imnul Statelor Unite, a urmat Jennifer Hudson, iar Beyonce a incheiat seara alaturi de band-ul si trupa de dans formate exclusiv din femei.
Campania de PR a fost gandita excelent, fiecare teaser si fiecare poza
postata pe conturile oficiale Beyonce a crescut tensiunea dinaintea
momentului si ne-a dat indicii despre ce va oferi diva. Iar finalul a
fost grandios, dupa ce Beyonce s-a dat jos de pe scena, arena a ramas
fara curent timp de 30 de minute. Coincidenta sau nu, Beyonce a reusit
sa faca o reclama foarte buna noului ei turneu.
sursa: urban.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu